Управління освіти виконавчого комітету Нетішинської міської ради
Хмельницької області

Будинок дитячої творчості

30100,Хмельницька область,м.Нетішин,

вул. Михайлова,4  - 9-03-93

вул. Курчатова,8  - 9-10-99

Директор закладу: Борковська Оксана Василівна

Методист: Звонарьова Наталія Михайлівна

(скринька для повідомлень) bdt.net@gmail.com

Адреса сайту: http://budynok.at.ua

Нетішинський комунальний заклад позашкільної освіти

Організаційно – правова форма: Комунальна власність територіальної громади м.Нетішина.

Засновник: Нетішинська міська рада

Рік заснування - 20 лютого 1986 р.

Будинок дитячої творчості працює з вихованцями за ІІІ-рівневою системою:

Кількість гуртків – 22;

Кількість груп – 54;

Вихованців – 795.

Початковий рівень – рівень загального спрямування, що сприяють виявленню здібностей, обдарувань, розвитку інтересів вихованців до творчої діяльності:

кількість груп – 21;

кількість вихованців – 307.

Основний рівень – рівень, в якому розвиваються стійкі інтереси вихованців, учні отримують знання, практичні навички, задовольняють інтереси у професійній орієнтації:

кількість груп – 19;

кількість вихованців – 293.

Вищий рівень – рівень для здібних, обдарованих вихованців, що допомагає у професійній визначеності:

кількість груп – 14;

кількість вихованців – 195.

Центр позашкільної роботи з дітьми та молоддю, у якому вихованці набувають знання,уміння та навички за інтересами у вільний від навчання час.

Педагогічне кредо: «Кожна дитина - талант» 

Місія закладу: Створення умов для самореалізації духовного, інтелектуального та творчого потенціалу особистості вихованця

Принципи діяльності:

  • доступність;
  • гуманізм;
  • наступність;
  • диференційований підхід;
  • рівність умов кожної дитини для повної реалізації здібностей, таланту, всебічного розвитку;
  • зв’язок з національною історією, культурою, традиціями.

Основні постулати:

  • морально-етичне,
  • духовне виховання особистості,
  • забезпечення високої мотивації саморозвитку дитини;
  • самостійна, дослідницька, творча діяльність в системі особистісно орієнтованого навчання;
  • компетентнісний підхід до навчально-виховного процесу, творча діяльність кожного педагога.

Головні завдання: БДТ

  • формування і стимулювання розвитку духовних потреб особистості
  • моральне і громадське самоформування особистості
  • орієнтація на загальнолюдські цінності як основу виховного процесу
  • створення ситуації успіху, забезпечення взаємозв’язку в процесі виховання учня – людини, учня – громадянина, учня – патріота
  • розвиток та підтримка творчо обдарованої молоді, формування навичок подальшої професійної самореалізації учнів
  • формування морально – духовної, життєвої компетентності дітей та підлітків
  • розвиток організаторських здібностей учнів через діяльність органів учнівського самоврядування
  • забезпечення подальшої взаємодії з батьківською громадськістю
  • створення сприятливих умов для залучення до гурткової роботи учнів з девіантною поведінкою та учнів схильних до правопорушень
  • попередження шкідливих звичок та організація здорового способу життя вихованців…

Гуртки:

  1. Виготовлення іграшок
  2. Мистецтво нашого народу  
  3. Образотворче мистецтво     
  4. Малюємо англійською        
  5. В’язання гачком
  6. Художня вишивка      
  7. Бісероплетіння  
  8. Народна творчість     
  9. Гончарик
  10. Дівочий хоровий спів      
  11. Пантоміма      
  12. Народний вокальний ансамбль та студія естрадної пісні «Вернісаж»     
  13. Народний театр пісні «Криниченька»        
  14. Солісти-вокалісти   
  15. Театр ляльок 
  16. Театральний  
  17. Народні танці
  18. Сучасні танці          
  19. Вокально-інструментальний ансамбль       
  20. Зразковий ансамбль бального танцю «Шарм»    
  21. Фольклорне мистецтво
  22. Акробатика