Переможці ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології
Вітаємо переможців ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології13:53 18.11.2024
Переможці ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології
Вітаємо переможців ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології13:53 18.11.2024
Переможці ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики (програмування)
Вітаємо переможців ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики (програмування)13:51 18.11.2024
ІІ етап конкурсу "Новорічна композиція"
13-14 листопада 2024 року відбувся ІІ етап конкурсу "Новорічна композиція", який об'єднав таланових учасників із закладів освіти Нетішинської МТГ. Конкурс мав на меті залучення дітей до творчої та пізнавальної діяльності, формування практичних умінь та навичок учнів у виготовленні композицій, які символізують та відображають новорічно- різдвяну флористику, професійне самовизначення учнів, розвитку флористичного мистецтва в Україні.16:59 14.11.2024
16:22 12.11.2024
Вітаємо переможців ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
І місце 1. Гудзь Діана, учениця 6 класу Нетішинської гімназії «Ерудит»; 2. Онойко Злата, учениця 7 класу Нетішинської гімназії «Гармонія»; 3. Кондратюк Арсен, учень 8 класу Нетішинського академічного ліцею; 4. Левицький Дмитро, учень 9 класу Нетішинської гімназії «Енергія»; 5. Башинський Юрій, учень 10 класу Нетішинського академічного ліцею; 6. Радюк Софія, учениця 11 класу Нетішинського академічного ліцею;14:05 11.11.2024
Вітаємо переможців ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії
І місце 1. Костюк Дмитро, учень 8 класу Нетішинської гімназії «Ерудит»; 2. Мандрійчук Іван, учень 9 класу Нетішинської гімназії «Енергія»; 3. Фенюк Валерій, учень 10 класу Нетішинського академічного ліцею; 4. Мацун Надія, учениця 11 класу Нетішинського академічного ліцею;14:04 11.11.2024
Кращі практи впровадження освітніх інновацій у системі інклюзивного навчання на теренах Хмельниччини
З метою поширення закладами освіти Нетішинської міської ТГ кращих практик впровадження освітніх інновацій у системі інклюзивного навчання на теренах Хмельниччини, публічного визнання досягнень закладами освіти як інструменту заохочення до подальших напрацювань у напрямі підвищення якості надання освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами, керівниками закладів дошкільної та загальної середньої освіти впродовж жовтня 2024 року відповідно до чинних нормативно – правових документів було здійснено самооцінювання рівня інклюзивності закладу, враховуючи відповідні критерії освітньої діяльності.16:57 05.11.2024